Δημοσιεύσεις


Αναρτώνται σημειώματα με τις σκέψεις / ιδέες / απόψεις / προτάσεις τόσο για την επιστήμη της φυσικής και την εκπαίδευση στη φυσική, όσο και την κατεύθυνση και τις δράσεις της Εταιρείας μας. Τα σημειώματα είναι δυνατόν να αφορούν στις θεματικές: η επιστημονική έρευνα, η πρωτοβάθμια εκπαίδευση, η δευτεροβάθμια / γυμνασιακή εκπαίδευση, η δευτεροβάθμια / λυκειακή εκπαίδευση, οι εισαγωγικές εξετάσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση, η τριτοβάθμια εκπαίδευση, οι δράσεις της Εταιρείας ή και άλλες. Σε μερικές περιπτώσεις, κάποια σημειώματα παραπέμπουν σε δημοσιευμένες εργασίες.

Προτείνεται τα σημειώματα να είναι συνοπτικά αφού δίνεται η δυνατότητα να παραπέμπουν σε εκτενέστερα κείμενα ή εργασίες, αποστέλλονται δε στο info@εεφεε.gr και αναρτώνται με τη σειρά που λαμβάνονται

  • Συνέντευξη Γ. Θ. Καλκάνη στην ΕΡΤ
  • «Από την Επιστημονική – Εκπαιδευτική Μέθοδο με Διερεύνηση στον Ορθολογικό Τρόπο Σκέψης / στον Ορθολογισμό»Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης
  • «Ο Εκπαιδευτικός (και) Παιδευτικός Χαρακτήρας των Πανελλήνιων Διαγωνισμών «Αριστοτέλης»»εεφεε
  • «Η Εταιρεία Φυσικής επισημαίνει τα βασικά σημεία και τις προϋποθέσεις του Διαλόγου για το Λύκειο»εεφεε
  • «Το Λύκειο πρέπει να γίνει Ελκυστικό και Παραγωγικό – Η περίπτωση της Φυσικής»Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης
  • «Ο Λυκειακός Πειραματισμός (;) στη Φυσική – Διαπιστώσεις και Προτάσεις»Ουρανία Γκικοπούλου
  • «Εμβαθύνοντας στη Φυσική του Λυκείου»Παναγιώτης Τσάκωνας
  • «Φυσικές Επιστήμες για Όλους – Προς ποια Κατεύθυνση χρειάζονται Αλλαγές στα Προγράμματα Σπουδών Φυσικών Επιστημών»Χαρά Κιουρή
  • «Η Κβαντική Μηχανική ως Μάθημα στο Λύκειο; – Μια αξιολογημένη Πιλοτική Εφαρμογή»Αλέξανδρος Κατέρης, Μιχάλης Πατσαλιάς
  • «Η Επιστημονική Έρευνα προσιτή σε όλους – Η μετάφραση στα ελληνικά του άρθρου του A. Einstein για τις Εξισώσεις του Βαρυτικού Πεδίου»Βασίλης Καράβολας
  • «Τρία Επίκαιρα Θέματα των Προγραμμάτων Σπουδών της Φυσικής»Γεώργιος Πολυζώης
  • «Fractals: Μια περιήγηση στον κόσμο, τον μικρό, τον μέγα! Και τον κόσμο αυτόν ανάγκη να τον βλέπεις και να τον λαμβάνεις…»Κωνσταντίνος Ευταξίας
  • «H Φυσική «μαγεύει» (;!)»Γεώργιος Θεοφ. Καλκάνης
  • «Επιστημονική Έρευνα και Εκπαιδευτική Διαδικασία – Περιβάλλον και Αισθητήρες (1-σημείο δρόσου)»Ανδρομάχη Τσίρου
  • «Επιστήμη και Εκπαίδευση – Παίζοντας με τα Πρωτόνια στο CERN και το Σχολείο»Τίνα Νάντσου
  • «Ένα Τηλεσκόπιο, ο «Μικρός Πρίγκηπας», που θα παρατηρεί τον ουρανό και θα εμπνέει, Αναζητείται…»Εμμανουήλ Αποστολάκης
  • «Προτάσεις βελτιστοποίησης / επέκτασης δράσεων της εεφεε»Σταύρος Παπαγεωργίου
  • «Τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών Φυσικής Λυκείου του 2014»Γεώργιος Παυλικάκης
  • «ΙδιοΚατασκευές στον Εκπαιδευτικό Πειραματισμό – Η περίπτωση του Έξυπνου Πίνακα», Κωνσταντίνος Μιτζήθρας
  • «Ενδιαφέρομαι, Υποθέτω, Πειραματίζομαι, Συμπεραίνω, Εφαρμόζω – Μια βέλτιστη εφαρμογή»Δέσποινα Ιμβριώτη, Δημήτριος Αθανασιάδης
  • «Η Διδασκαλία της Φυσικής πίσω από τα Σχολικά Βιβλία»Χρήστος Τρικαλινός
  • «Εμπειρίες από τους Διαγωνισμούς και τις Ολυμπιάδες Φυσικής – Προτάσεις»Ευστράτιος Καπότης
  • «Φυσικοί εκτός Φυσικής – Φυσικοί υπάρχουν παντού»Ράνια Σκορδίλη
  • «Προτάσεις για τη δομή της Δευτεροβάθμιας και Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης»Μάνος Δανέζης
  • «Τα Αναλυτικά Προγράμματα Σπουδών Φυσικής και οι Οδηγοί Εκπαιδευτικού Α’, Β’, Γ’ Λυκείου του 2014» (τα πλήρη κείμενα)
  • «Ο συστηματικός πειραματισμός στη Φυσική στο Λύκειο – Η περίπτωση της «εργαστηριακής αναφοράς» στο Πρόγραμμα Σπουδών του 2014″Αλέξανδρος Κατέρης
  • «H Εκπαιδευτική Δράση «Διάλογοι Φυσικής» της εεφεε»Αγγελική Στυλίδου
  • «Πρόταση για τη Διδασκαλία της Φυσικής στο Λύκειο»Θοδωρής Παπασγουρίδης
  • «Το περιεχόμενο και η αξιολόγηση της Φυσικής στις Πανελλήνιες Εξετάσεις»Ανέστης Χατζηιωακειμίδης
  • «Δυσκολίες μετάβασης των πρωτοετών φοιτητών από τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση στα Τμήματα Φυσικής», Βασίλειος Μιχαλόπουλος
  • «Η διδασκαλία της Φυσικής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση και ο ρόλος των Προτύπων και Πειραματικών Σχολείων»Λαμπρινή Παπατσίμπα
  • «H Αναζήτηση Επιστημονικών / Εκπαιδευτικών Δημοσιεύσεων»Ευστράτιος Καπότης
  • «Εκπαιδευτικά Σενάρια με θέματα από τις Φυσικές Επιστήμες / τη Φυσική – Η πλατφόρμα «ΑΙΣΩΠΟΣ»»Μιχάλης Καλογιαννάκης
  • «Προτάσεις για σχεδιασμό εκπαιδευτικών προγραμμάτων, για τη σχολική εκδοχή της επιστημονικής γνώσης, για επιμορφωτικά σεμινάρια και για προγράμματα παιδαγωγικής επάρκειας – Από τις ΤΠΕ στο STEM»Σαράντος Ψυχάρης
  • «H Τράπεζα Θεμάτων Φυσικής του 2014 – Η Ακύρωση, η Δικαίωση»Γεώργιος Ιωαννίδης
  • «Συστηματικός και Πραγματικός Εκπαιδευτικός Πειραματισμός στη Φυσική – Προτάσεις»Νίκη Χατζηκυριακού
  • «Οι Όμιλοι Φυσικής στα Π.Π. Σχολεία αποδείχθηκαν δημιουργικά Προγράμματα και προτείνεται η γενίκευση τους σε όλα τα Σχολεία»Αικατερίνη Ριζάκη
  • «Πρόταση Δημιουργίας Ερωτηματολογίων για το μάθημα Φυσική–Αστρονομία»Γκρέτα Μεταξά
  • «Ελλείμματα Φυσικής μεταξύ γ’ Λυκείου και Πανεπιστημίων – Πειραματική Διαδικασία και Ηλεκτρομαγνητισμός – Λύσεις, Προτάσεις»Κορίνα Διγαλάκη
  • «Η Φυσική στο Λύκειο και στο Πανεπιστήμιο – Μαθηματικά και Ηλεκτρομαγνητισμός – Μια Πρόταση για τον Διαγωνισμό «Αριστοτέλης»», Άρης Κουμπλής
  • «Σκέψεις για το Σχολείο του Αύριο – Για μια Παιδεία Νέων Οριζόντων»Μάνος Δανέζης
  • «Η … 4η Λυκείου (ή με τι εφόδια και νοοτροπίες μας έρχονται οι Πρωτοετείς μας στο Πανεπιστήμιο και τι μπορεί να γίνει)»Ανδρέας Καραμπαρμπούνης
  • «… οι άλλες όψεις του «ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗ» του 2017″Γεώργιος Πολυζώης

  • Η φυσική και η διδασκαλία της στο δημοτικό σχολείο: με ποιες συνθήκες;
    Δέσποινα Μ. Γαρυφαλλίδου, Γεώργιος Σ. Ιωαννίδης

    Η Διδακτική της Φυσικής στο πλαίσιο της Εκπαίδευσης περιεχομένου STEM
    Σαράντος Ψυχάρης, Κωνσταντίνος Καλοβρέκτης, Απόστολος Ξενάκης

    Τεχνολογία και Δημιουργικότητα στις Φυσικές Επιστήμες
    Πανούσης Κωνσταντινός, Κωνσταντόπουλος Αλκιβιάδης-Μιχαήλ, Μπιμπούδη Μαρία
  • Σχόλια